Ayağı kırık halde eşinin servise çağrılmasına isyan eden vatandaş ise   “Çooook müşteri odaklı çalışan, çooook müşteri memnuniyetine itina gösteren Renault giray otomotivin servisini, servis müdürünü tebrik ediyorum. Beni bugün o kadar memnun ettiler ki ayağı kırık eşimi ayaklarına kadar getirttiler mutlu musunuz ? Mutlu oldunuz mu?” sözlerle tepkisini dile getirdi.

Eşinin trafik kazası sonucu ayağını kırıldığını ve aracında hasar oluştuğunu belirten Ahmet Balbaba, Gaziantep Merkezli Kahramanmaraş’taki Renault Giray otomotiv ile yaşadığı sorunu şöyle anlattı;

“Kahramanmaraş Renault servisi Giray otomotiv o kadar müşteri odaklı , o kadar müşteri memnuniyetini esas alarak çalışıyor ki on üzerinden yıldızlı on puan veriyorum.

1 Temmuz da eşime ait araç kaza yaptı. Kaskosu olduğu için istenilen evraklar verildi. Ve aracı servise ben teslim ettim. 19 gündür araç serviste yapıldı. Bu gün telefonla arandım aracı alabileceğim söylendi. Aracın ruhsatı eşimin üzerine olduğundan onunda gelmesi istendi.

YYY-1

Mezarlıkta çırılçıplak halde duş alırken görüntülendi! Mezarlıkta çırılçıplak halde duş alırken görüntülendi!

Bende eşimin ayağında kırık olduğunu gelemeyeceğini ilettim.

Gittiğimde aracın parçalarının bedellerinin sisteme girilmediği beklemem gerektiği ve dosyanın içerisindeki evraklar tek tek incelendiği, ruhsat sahibinin kimliğinin eksik olduğu ve araç ruhsat sahibinin ayaklarına gelmesi gerektiği, hasta yada başka bir probleminin olmasının onları ilgilendirmediği, 19 gündür dosyadaki evraklara bakmalarının onlar için önemsiz olduğu, ayağı kırık şekilde eşimi servise kadar götürdüm imza aldılar.

Çooook müşteri odaklı çalışan çooook müşteri memnuniyetine itina gösteren Renault giray otomotivin servisini, servis müdürünü tebrik ediyorum.

Beni bugün o kadar memnun ettilerki ayağı kırık eşimi ayaklarına kadar getirttiler mutlu musunuz ? Mutlu oldunuz mu?”